loading...
news ronaldo
ADMIN بازدید : 1 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"http:///imgs/2014-01/43035141958937628422.jpg\"سلام به همتون من این وبسایت رو مخصوص طرفداران رئال مادرید و رونالدو ساختم و قصدم تنها حمایت ازطرفداران رونالدویی های عزیز است و اخرین خبر ها را از رونالدو در وبسایت قرار میدهم ممنون اگه نظرها تون رو با من در میان بگذارید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ادمین این وبسایت هستم و اسمه منم مهرشاده وعاشق رونالدو و رئال مادریدم وبا نظرات گرمتون دوست دارم این وبسایت رو بزرگ و بزرگ تر کنین و سرور بودن رئال و رونالدو رو به رخ بارسایی ها بکشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 222